جستجو برای:
سبد خرید 0
  • دوره ها
    • سیسکو
    • مجازی سازی
    • میکروتیک
    • VoIP
  • مقالات آموزشی
    • سیسکو
    • میکروتیک
    • مجازی سازی
    • مایکروسافت
    • کریو
    • لینوکس
  • محصولات
  • رویدادها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • ویدیوها
    • ستون چهارم

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • 05191002065
  • info@afratik.ir
  • خرید قالب
  • درباره ما
  • اخبار
0
افراتیک | مرکز آموزش های کاربردی شبکه
  • دوره هاداغ
    • سیسکو
    • مجازی سازی
    • میکروتیک
    • VoIP
  • مقالات آموزشی
    • سیسکو
    • میکروتیک
    • مجازی سازی
    • مایکروسافت
    • کریو
    • لینوکس
  • محصولات
  • رویدادها
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • ویدیوها
    • ستون چهارم
آخرین اطلاعیه ها
جهت نمایش اطلاعیه باید وارد سایت شوید
شروع کنید

وبلاگ

افراتیک | مرکز آموزش های کاربردی شبکهاخبارآموزش هاVoIPتلفن اینترنتی نکسفون؟؟

تلفن اینترنتی نکسفون؟؟

7 اسفند 1399
ارسال شده توسط آرزو صبری
VoIP, آموزش ها

 تلفن اینترنتی نکسفون

نکسفون، جدیدترین راهکارتلفن اینترنتی هوشمند و یکپارچه در کشور است. جایگزینی امن برای تلفن‌های سنتی است، ارتباطات سازمانی را تسهیل کرده‌ و هزینه‌های سازمانی به میزان شگفت‌آوری کاهش داده‌است. نکسفون برخلاف PBXهای سنتی که بر روی یک سیستم‌عامل اختصاصی و محدود عمل می‌کنند، بر اساس ویژگی‌های نرم‌افزاری باقابلیت توسعه و با استفاده از زیرساخت ابری و سخت‌افزارهای قدرتمند پایه‌گذاری شده است. سرویس تلفن اینترنتی نکسفون هم مناسب شرکت‌های کوچک و متوسطی است که مایل‌اند هزینه‌های ارتباطی خود را کاهش دهند، و هم به شرکت‌های بزرگ یاری می‌رساند تا با دستیابی به راهکاری متمرکز و منعطف، گزارش‌گیری و تحلیل داده‌ها، ارتباطات درون و برون سازمانی را مدیریت کنند.

تلفن اینترنتی نکسفون پرو

نکسفون پرو اولین تلفن ثابت سازمانی (VoIP) مبتنی بر ابر در ایران است. این سرویس بر بستر فناوری Hosted PBX است و در نتیجه شرکت‌ها و سازمان‌ها به منظور دسترسی به تلفن سازمانی، هیچ نیازی به تجهیزات و سرور ندارند و تنها از طریق اینترنت و بستری امن و با استفاده از دستگاه تلفن،‌ پنل وب و یا اپلیکیشن موبایل می‌توانند از تلفن ثابت خود استفاده کنند. تنظیمات و امکانات این سرویس نظیر تعریف و تخصیص داخلی‌ها، تلفن گویا، فکس اینترنتی، مدیریت تماس‌ها، صف تماس و … تنها از طریق یک پنل تحت وب و به راحتی صورت می‌گیرد.

فناوری Hosted PBX، یک مرکز تلفن تحت شبکه است که میزبانی آن برخلاف راهکار نکسفون پرایم، توسط سرویس‌دهنده VoIP صورت می‌گیرد. بنابراین تمام مسئولیت نگهداری از این سرویس به عهده‌ ارائه‌دهنده سرویس Hosted PBX است. در نتیجه مشترک هیچ‌گونه هزینه‌ای برای خرید و نگهداری از تجهیزات نمی‌پردازد.

همچنین دلایل محبوبیت این فناوری برای استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای کوچک و متوسط این است که با تغییرات متعدد و پیاپی این سازمان‌ها و همچنین بودجه محدود آن‌ها سازگار است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های نکسفون پرو کاهش هزینه‌های مکالمه و تجهیزات است. راهکار نکسفون پرو با پشتیبانی از پنل وب و اپلیکیشن موبایل، محدودیت‌های جغرافیایی را به طور کامل حذف می‌کند و به عبارتی کاربران از هر نقطه‌ای در کشور می‌توانند با تلفن سازمانی خود با مشتریان یا شرکای خود در تماس باشند.

تلفن اینترنتی نکسفون پرایم

نکسفون پرایم سرویس تلفن سازمانی (VoIP) مبتنی بر فناوری SIP Trunk است. پروتکل SIP یا Session Initiation Protocol، یکی از راه‌های برقراری تماس تلفنی مبتنی بر فناوری VoIP است که امکان برقراری تماس در بستر اینترنت را برای کسب‌وکارها فراهم می‌نماید.

این سرویس انتخاب بسیاری از سازمان‌هایی است که می‌خواهند از مزایای تلفن‌های مبتنی بر اینترنت بهره‌مند شوند.  مزایای سرویس تلفن سیپ ترانک (SIP Trunk) نسبت به روش‌های سنتی مانند پایداری، صرفه‌جویی در هزینه، مقیاس‌پذیری و انعطاف‌پذیری، این راهکار را به یک استراتژی ارتباطات تجاری تبدیل کرده است. این سرویس برخلاف راهکار نکسفون پرو به سرور و تجهیزات در سمت مشترک نیاز دارد و نگهداری و تنظیمات آن بر عهده مشترک است.

راهکار نکسفون پرایم (تلفن VoIP) بهترین جایگزین خطوط تلفن‌های سنتی در جهت توسعه‌ سرویس تلفن سازمانی و افزودن خدمات نوین است. سرویس مقیاس‌پذیری که با گسترش یا جابجایی محل اصلی سازمان، سرشماره و ویژگی‌هایش تغییر نخواهد کرد. در واقع نکسفون پرایم یک خط تلفن است که ابر در اختیار سازمان‌هایی قرار می‌دهد که از پیش به دستگاه و تجهیزات PBX و متخصصین VoIP مجهز هستند یا به دنبال راهکاری مناسب برای افزایش ظرفیت و کیفیت تماس‌ها و کاهش هزینه‌ها ارتباطی سازمان خود هستند.

برچسب ها: hosted PBXSIPVoIPسیپ ترانکنکسفوننکسفون پرایم
بعدی Hosted PBX چیست و چه تفاوتی با سرویس‌های معمول VoIP دارد؟
قبلی سیپ ترانک (SIP Trunk) چیست و چه مزایایی دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
پشتیبانی
دسته‌ها
  • VoIP
  • آموزش ها
  • بدون دسته بندی
  • میکروتیک
برچسب‌ها
ATA Cloud hosted PBX hotspot IP IP PBX Ip Phone Mikrotik PBX Routerboard RouterOS SIP SIP Trunk VMware VoIP Winbox آنالوگ الاستیک امنیت ایزابل اینترنت دیجیتال رایانش ابری روتر روتربردها روتربورد سانترال سخت افزار سیستم عامل سیپ ترانک شبکه فایروال فناوری مجازی میکروتیک نکسفون نکسفون پرایم وایرلس ویپ
  • محبوب
  • جدید
  • دیدگاه ها
هدف ما :

 

ما در افراتیک تمام تلاشمان را برای تولید آموزش های کاربردی انجام می دهیم.

  • خراسان رضوی - سبزوار
  • 05191002065
نماد الکترونیک :
خبرنامه

چیزی را از دست ندهید، ثبت نام کنید و در مورد شرکت ما مطلع باشید.

تمام حقوق این وب سایت برای افراتیک محفوظ است
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
http://afratik.ir/?p=2101
لیست علاقه مندی ها 0
صفحه لیست علاقه مندی را باز کنید به خرید ادامه دهید
  • دسته بندی دوره ها
  • دوره های من
  • جستجو

دسته بندی دوره ها

VoIP

[1 دوره]

تجهزات شبکه

[3 محصول]

دوره های شبکه

[1 دوره]

میکروتیک

[3 محصول]

دوره های من

جستجو

مرورگر شما از HTML5 پشتیبانی نمی کند.

    افراتیک

    الان در دفتر هستیم.

    با ما تماس بگیرید.

    تلفن تماس

    051-91002065

    پست الکترونیک

    info@afratik.ir